„Super Express” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w maju

01/07/2025

„Super Express” był cytowany w maju przez inne redakcje aż 2891 razy, co pozwoliło gazecie na objęcie pozycji lidera w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

„Super Express” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w maju

„Super Express” najczęściej cytowany był w kontekście zorganizowanej przez gazetę przed I turą wyborów Debaty Prezydenckiej – było to pierwsze wydarzenie w tej kampanii, które zgromadziło wszystkich 13 kandydatów i było przeprowadzone w unikalnej, niespotykanej dotąd na polskim rynku medialnym formule – to uczestnicy zadawali sobie pytania, mieli czas na odpowiedź i ripostę, co pozwoliło na realną dyskusję i wymianę poglądów.

„Zorganizowane przez nas wydarzenie pokazało prawdziwe oblicze kandydatów i było źródłem wielu newsów. Eksperci, politycy i publicyści przez wiele dni komentowali stworzoną przez nas formułę debaty, która pozwoliła widzom na realne poznanie osób pretendujących do najwyższego urzędu w Polsce” – komentuje Grzegorz Zasępa, redaktor naczelny „Super Expressu”.

Debatę pokazały na żywo wszystkie polskie telewizje informacyjne: Polsat News, TVN24, TVP Info, Telewizja Republika i wPolsce24. Łącznie w pięciu kanałach, wg danych instytutu badawczego Nielsen Media, program zgromadził 3,4 mln widzów. Na kanale „Super Expressu” na You Tubie i na stronie se.pl transmisja zakończyła się z wynikiem 810 tys. wyświetleń. W peaku, czyli w momencie najwyższej oglądalności, śledziło debatę w tych dwóch miejscach 138 tys. osób. Debatę „Super Expressu” transmitowały też największe portale: Onet.pl, WP.pl, Wyborcza.pl, NaTemat.pl, a także Kanał Zero i ponadregionalne Radio Wnet.

wykres_ZPR_SE.JPG

Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” tworzony jest na podstawie analizy materiałów z monitoringu prasy, radia, telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiają się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 roku.

Kontakt

Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62